2016. március 25., péntek

Prológus!










Még egy utolsó pillantást vetek,régi,üres szobámra.Már az összes cuccom az új házban van.Nehéz itt hagyni a megszokott helyem, és egy új ismeretlen terepre költöznöm.A barátaimtól még tegnap elköszöntem,aminek a vége megint az lett, hogy áztattam az egereket. Bradford szép hely,de mégsem Mullingar. A gimit már ott kezdem,és remélem minden rendben lesz.Nem ismerek ott még egy árva lelket sem.Niall teljesen be van zsongva már.Az ikertestvérem,de most úgy viselkedik mint egy hat éves,aki megkapta azt a játékot, amit mindig is szeretett volna.Egyedül voltam még egy darabig,majd a bátyám, aki csak pár perccel idősebb nálam, lépet be a szobába.
-Hiányozni fog ez a hely,de meglátod jó lesz.Gyorsan beilleszkedünk majd-tette kezét vállamra
-Igazad van-bólintottam majd megöleltem
-Mint mindig-nevettet fel jókedvűen-Na de menjünk mert anyáék már várnak a kocsiba-kibontakoztam öleléséből, de ő egyik kezét átdobta vállamon és úgy sétáltunk ki
Beszálltunk a kocsiba, majd indultunk is az új életünk felé.Igazság szerint azért költözünk Bradford-ba mert apa ott kapott egy jó állás lehetőséget egy nagyobb cégnél.És ezzel az egész életem a feje tetejére áll.Nem tudom mi vár rám ott,de megküzdök mindennel problémával.
A repülőút viszonylag gyorsan eltelt,mivel végig aludtam az egészet.Braford utcáin haladunk a taxival az új házunkhoz.Egész végig az ablaknál voltam Niall-el együtt.Majd mosolyogva fordultam felé mikor megláttam a felíratott."Dance studio!".Talán mégsem lesz olyan rossz mint amilyennek először gondoltam.A kocsi nem sokkal később,egy hatalmas ház előtt parkolt le.A bútorok már a helyükön voltak,így csak gyorsan körbenéztem a házba.
-Anya én elmegyek körülnézni a városba-szóltam be neki a konyhába
-Rendben de nagyon vigyázz magadra.
-Meglesz.
Elindultam a járdán,úgy voltam vele valamerre úgyis kilyukadok majd.Láttam srácokat akik éppen fociztak,deszkáztak vagy motoroztak.A lányok pedig tőlük nem messze csorgatták a nyálukat.Remélem nem az összes lány ilyen.Mivel volt nálam pénz, és ma még nem ettem semmit,így bementem a legközelebbi pékségbe.Halk zene szólt a rádióból,a falak narancs sárgára festve,hangulatos kis hely.Az egyik asztalnál három fiú ült, akik mióta beléptem figyelnek.A süteménnyel kirakott pulthoz léptem,és eldöntöm hogy egy szelet csokitortát kérek.Még várom a rendelésem, addig leülök egy asztalhoz mivel azt mondták hogy kihozzák.A telefonomat böngészem még valaki, leteszi elém süteményemet.Felnézek rá és láttam hogy ő is meglepődik, én pedig nem hittem a szememnek.Régen együtt játszottunk még a homokozóba is,pisis korunk óta ismerjük egymást, olyan volt nekem mint a második bátyám.De elköltöztek, most viszont újra láthatom.
-Jess?-kérdezi mosolyogva
-Szia Harry-állok fel hogy egy magasságba legyek vele mint kiskorunkban de ez nem lehetséges mivel most már egy fejel biztos magasabb mint én.Hosszan magához ölel majd egy puszit nyom a homlokomra.
-Hát te hogy kerülsz ide?-kérdezi még most is meglepetten
-Ma költözünk ide.Apa kapott egy jobb állás lehetőséget itt.De te nem is említetted hogy hova költöztetek-vágtam be a durci fejet neki ami mindig megnevettette
-Úristen annyira hiányoztál-kapott fel és pörgetett meg
-Te is nekem.
-Figyi itt a telefon számom és a címem,holnap hívj fel és találkozunk de nekem most dolgoznom kell-kapott elő egy cetlit majd gyorsan rá firkantotta amit kellett
-Rendben.
A sütimet még nyugodtan elfogyasztottam, majd fizettem is.Nagyon örültem a Harry-vel való találkozásnak,rég láttam már.De indulnom kell mert mire haza sétálok már besötétedik.Viszont mikor az ajtón kiléptem neki mentem valakinek.
-Ne haragudj,az én hibám volt-szabadkoztam
-Ugyan semmi sem történt-mosolygott rám míg én elvesztem mogyoróbarna szemeiben.

3 megjegyzés:

  1. Woooow😍
    Végree egy Zaynes blog❤
    Siess a kövivel!😘

    VálaszTörlés
  2. Uuu már nagyon várom a folytatást és tökre tetszik a story is csak igy tovább siess a kövi résszel!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ha van kedved, jelentkezz a blogom zajló versenyre!
    http://diamondqueenbybella.blogspot.hu/2016/03/nyito-verseny.html

    Ölel,
    Bella

    VálaszTörlés